





Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) çalışmalarında kazanımlar, öğrencilerin odak öğrenmeleri ile ele alınır. Önleyici yaklaşımla yürütülen çalışmalar, kazanımların yanında ve ötesinde öğrencilerin sosyal, duygusal, bilişsel ve öz yönetim becerilerinin gelişimine odaklanan öğrenme deneyimleri planlanarak yürütülür.
Ana sınıfı ve ilkokul rehberlik çalışmalarının hedefinde, öğrencilerin kendilerini tanıyarak anlamaları, ilgi ve istekleri doğrultusunda gelişerek, esenlik ve uyum içinde olabilmeleri yer alır.
Rehberlik çalışmaları ile öğrencinin esenliğine katkıda bulunacak bilgi, tutum ve becerilerin yaygınlaştırılması ve geliştirilmesi hedeflenir. Öğrencilerin beceri ve donanımlarını geliştirmeye yönelik öğrenme deneyimleri bireysel ve grup çalışmaları ile sürdürülür. Her sınıf düzeyi için yürütülen okula uyum ve oryantasyon çalışmaları, ana sınıfı düzeyinde daha fazla yer verilen bir hizmet alanı olarak çalışır.
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Birimi Çalışmalarıyla Öğrencilerimizin;